kjcafe.at Foren-Übersicht kjcafe.at
Der Treff für KJ-Leiter aus Vorarlberg
 
 KalenderKalender   FAQFAQ   SuchenSuchen   MitgliederlisteMitgliederliste   BenutzergruppenBenutzergruppen   RegistrierenRegistrieren 
 ProfilProfil   Einloggen, um private Nachrichten zu lesenEinloggen, um private Nachrichten zu lesen   LoginLogin 

Kalender
Kalender Kalender
Mi 27.03.2024 Do 28.03.2024 Fr 29.03.2024 Sa 30.03.2024 So 31.03.2024 Mo 01.04.2024 Di 02.04.2024
Was hoaßt des für üs?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2
 
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    kjcafe.at Foren-Übersicht -> Das "Katholische" in der KJ
Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen  
Autor Nachricht
stephilä



Anmeldedatum: 22.10.2006
Beiträge: 166
Wohnort: Wolfurt

BeitragVerfasst am: 01.11.2006, 20:06    Titel: Antworten mit Zitat

aber i find, dass mir uf anam guata weag sind zum dia gemeinschaft ghörog zum leaba.
do künnama scho stolz uf üs si (mei jetzt wirds sentimental Crying or Very sad )
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden KJ: Wolfurt
simon



Anmeldedatum: 13.10.2006
Beiträge: 93
Wohnort: dahoam...z'wolfurt

BeitragVerfasst am: 01.11.2006, 23:35    Titel: Antworten mit Zitat

jo...i glob du hosch scho reacht...mia hond scho a brutale gemeinschaft vorallem wend luagasch mia sind jo nit nua i da kj zemmat sondern machend o viel i üsra freizit mitanand...sprich strandbad, fuat go, a paar gond jeda dienstag is shantie, kino, mia firand geburtstäg wia wild mitanand.... Very Happy (da nöchscht ischd eh steh`s...wo i leida nit do bin Crying or Very sad) gond zem uf dia ganza bäll...es ischd halt doch einiges.....
und des gfallt mia a üs soooo guat! dass i nit nua i da kj mit ö was zum tua hon sondern o i da freizit...und wenn i künnt, dän tät i gad no me mit ö..... Very Happy *schluchtz*....friends 4 ever.... Wink

_________________
... hau weck die sückä! Wink
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden KJ: wolfurt
Nena



Anmeldedatum: 26.09.2006
Beiträge: 267
Wohnort: num bei mami und papi aber all no in wolfurt *zwinker*

BeitragVerfasst am: 02.11.2006, 00:03    Titel: Antworten mit Zitat

wow....do iner ka ma jo ou nur wenn ma ganz vorsichtig isch sus rutscht ma jo uf dera schleimspur us.......

nana simon, do hosch prutal reacht. i find des isch ou guat noch ussa usse sichtbar, dass mir a gemeinschaft sind. ma kennt üs kjler einfach....

_________________

      "Ich lebe gern in einer Männerwelt, solange ich darin eine Frau sein kann!" Razz

      [Marilyn Monroe]
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden KJ: Wolfurt MSN Messenger
hermine



Anmeldedatum: 13.10.2006
Beiträge: 1

BeitragVerfasst am: 05.12.2006, 09:07    Titel: Antworten mit Zitat

i find eure diskussion über das katholische interessant.
und stimm euch zu, das katholisch fangt denn a, wenn a kind erlebt, mi mag ma, ohne, dass i was besonderes leistet ha.( gott oh)
aber i glaub das katholische ka no viel mehr sinn, und muss ger nöt steif oder streng sinn. Natur entdecken, nikolaussack bastle, Kircherally, kerzle für a vergesses grab, sternsingen, über Gott und Welt rede, .....
Wink hermine
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
stephilä



Anmeldedatum: 22.10.2006
Beiträge: 166
Wohnort: Wolfurt

BeitragVerfasst am: 05.12.2006, 12:25    Titel: Antworten mit Zitat

do kann i dir zuastimma. i denk dass Kind gär nit all merka müassand , dass ma gad nomas katoliscas macht. Es kann doch ou ganz "normal" si. Wenns dazua ghört denn findats niamand komisch.
Glg Stephanie


Zuletzt bearbeitet von stephilä am 06.01.2007, 09:34, insgesamt einmal bearbeitet
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden KJ: Wolfurt
Nena



Anmeldedatum: 26.09.2006
Beiträge: 267
Wohnort: num bei mami und papi aber all no in wolfurt *zwinker*

BeitragVerfasst am: 05.12.2006, 16:39    Titel: Antworten mit Zitat

lerna macht doch am meischta spaß wenn mas gär nit merkt....*smile* (do kämpft sich d "kinditante" (pädagogin....!) in mir usser *haha*....)

i find glouba und katholisches isch sowieso eappas grundlegendes, individuelles und vor allem sött as bei jedem vo herza ko - denn ka ma des uf sine oagene art leaba. des tuand jo mir ou....i finds drum ou so genial, wia üsere mini- und jungschargruppana mit deam thema umgond. jeder goht uf sine art a des ane. des isch einfach spitze. und durch d jungscharschulung (dia jo noch ganz langer zit dia erschte isch) kummt wider ganz an frischa wind do iner....echt bin ganz beeindruckt. und i moan, üsere kind gnüßands jo ou, nit?

_________________

      "Ich lebe gern in einer Männerwelt, solange ich darin eine Frau sein kann!" Razz

      [Marilyn Monroe]
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden KJ: Wolfurt MSN Messenger
Carmen



Anmeldedatum: 26.09.2006
Beiträge: 119
Wohnort: z'wolfurt

BeitragVerfasst am: 06.12.2006, 11:17    Titel: Antworten mit Zitat

jo i gloub do dazua muass i gär nüm viel säga, ihr hond eh scho alles gseit, was i o säga tät!

und vor allem gloub i dass as o vom glouba zoagt, dass mir a gruppa übernomma hond und üsra kind des gliche vermittla wend, was ma üs scho mitgea hot. sei as vo dahoam oda vo üsra zit wo mir no ind js-stund ganga sind! und eigentlich fasziniert as mi immer wieder, zu zum seha, wia mine moatla größer und älter werand. und vorallem was für freundschafta sich do ussa bilden, obwohl dia meista gär nit zem in d'klass gond oder überhaut nit amol in dia gliche schual! des siat ma jo vor allem uf am PFILA wo sogär dia klänna mit deana großa ummarennand und dia großa deana klännera eappas zoagand.

he lüt a lob jetzt amol an alle: mir sind einfach spitze!
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
Nena



Anmeldedatum: 26.09.2006
Beiträge: 267
Wohnort: num bei mami und papi aber all no in wolfurt *zwinker*

BeitragVerfasst am: 06.12.2006, 12:17    Titel: Antworten mit Zitat

stimmt carmen, do hosch reacht *smile*......

denk nur an üsre jungscharzit zruck. wenn i üs etz so aschou, i glob dass des scho an ganz an wichtiga teil in minem leaba isch. mir sind doch über zehn johr fasch jede wocha zäm ind jungschar und später in chor ganga. des nimmt großen einfluss uf jeden und i denk dass mir vo üserna jungscharführerinna scho viel an "glaubensanstöße" mitgno hond - immer no mitneamand.

i hon mr sletschte mol denkt, vo mina großa moatla sind inzwischen ou scho zwoa führerinna. dia sind alle so schneal groß wora, as isch scho varuckt. und denn schou i mr mine klänna a, und dia wöran ou all größer. as isch find i, a große ehre, dass mir dia "klänna menscha" a stuck mitbegleita dürfan und se ou präga dürfan. unter deam aspekt siaht ma ou, was für a verantwortung mir trägan. i denk dessen sind mir üs oft einfach gär nit bewusst.
und trotzdem machama des jede wocha und hond üsere gaude. ou mitnand. immerhin isch ou üsera führungskreis oft gnuag anstoß zu diskussiona (siehe des thema do hinna). mit üsera jungscharzit als kind isch der glaubensprozess jo no nit abgschlossa....mir "prozessieran" immer no witer. und des isch scho a wunderbare sach.

i möcht ou a großes lob usspreacha. an alle, as isch einfach riesig wia zurzeit alles louft. i bin wahnsinnig stolz uf üs.

_________________

      "Ich lebe gern in einer Männerwelt, solange ich darin eine Frau sein kann!" Razz

      [Marilyn Monroe]
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden KJ: Wolfurt MSN Messenger
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    kjcafe.at Foren-Übersicht -> Das "Katholische" in der KJ Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2
Seite 2 von 2

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
Du kannst keine Kalender Einträge für dieses Forum machen


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Deutsche Übersetzung von phpBB.de